.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکرات نمایندگان به رییس جمهور و وزرا

تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي در جلسه ديروز مجلس از سوي دكتر علي لاريجاني كه رياست جلسه را بر عهده داشت، قرائت شد.

اين تذكرات به شرح ذيل است:

***حسيني‌صد نماينده خوي به وزير آموزش و پرورش، تسري در جذب آموزشياران نهضت سوادآموزي با سابقه بيش از 60 ماه.

***يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد و اولياء نماينده يزد و صدوق به وزير آموزش و پرورش، تسريع در پرداخت پاداش پايان خدمت معلمان بازنشسته در سال 86 به صورت نقدي.

***سليمي نماينده محلات و دليجان به وزير آموزش و پرورش، تسريع در پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته و به وزير بازرگاني، لزوم نظارت كافي بر قيمت‌ها و رفع نگراني مردم.

***زنجاني نماينده نقده و اشنويه به وزير بازرگاني؛ لزوم خريد شكر توليد داخلي موجود در انبارهاي كارخانجات و پرداخت مبلغ آن و به وزير رفاه و تامين اجتماعي، تسريع در پرداخت بهاي چغندر خريداري شده از چغندر كاران شهرستان‌هاي نقده و اشنويه با توجه به گذشت دوسال از زمان آن.

***مطورزاده نماينده خرمشهر به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، تسريع در نصب دستگاه سي تي اسكن بيمارستان ولي عصر(عج) و تامين پزشكان مورد نياز به ويژه در اورژانس اين بيمارستان.

***احمدي بي‌غش نماينده شازند به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، پيگيري درمان مجروحان حادثه شهرك صنعتي شازند و به وزير نفت، لزوم جذب نيروهاي بومي براي صنايع نفتي پتروشيمي و پالايشگاه موجود در منطقه شازند، و به وزير صنايع و معادن، لزوم رسيدگي به علت حادثه شهرك صنعتي شازند و به رييس جمهور، دستور پيگيري رفع گراني‌هاي اخير به خصوص مواد غذايي و كاهش گرفتاري‌هاي مردم به خصوص روستائيان.

***ميرتاج‌ الديني نماينده تبريز، اسكو و آذر شهر به وزير صنايع و معادن، لزوم اجراي دستور رييس جمهور در خصوص تامين بودجه تيم ماشين‌سازي تبريز از قانون يك درصد سهم ورزش از سود كارخانجات و به وزير آموزش و پرورش، لزوم بيمه نمودن معلمان حق‌التدريس و رفع مشكلات آنان به خصوص حقوق تابستاني آنان.

***مرعشي نماينده رودبار به وزير راه و ترابري، تعيين تكليف وضعيت يازده كيلومتر راه باقي مانده از آزاد راه قزوين به رشت براي خريد زمين‌هاي پشت سد شهر بيجار رودبار.

***مسعودي‌ريحان نماينده اهر و هريس به وزير نيرو، رسيدگي به قطعي برق شهرستان‌هاي اهر و هريس

دوگاني نماينده فسا به وزير نيرو، چاره‌انديشي براي جبران خسارات ناشي از خاموشي‌ها، تغيير نوسانات و افت شديد ولتاژ برق در استان فارس و به ويژه شهرستان فسا.

***فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب و تجري نماينده قصر شيرين سرپل ذهاب، گيلان غرب و دالاهو به وزير نيرو، پيگيري رفع خاموشي‌هاي مكرر در استان كرمانشاه و لزوم قطع صادرات و فروش برق به كشورهاي خارجي در شرايط كنوني.

***حيدري نماينده سقز و بانه، شعباني نماينده سنندج و ديواندره و كامياران، حسيني نماينده قروه، محمدي نماينده مريوان و سروآباد و مرادنيا نماينده بيجار به وزير نيرو، رسيدگي به علت قطعي‌هاي مكرر و چند ساعته برق در استان كردستان.

***حيدري، شعباني، حسيني، محمدي و مرادنيا در تذكري ديگر به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، تعيين تكليف وضعيت بيمه كارگزاران مخابرات روستايي.

***حيدري، شعباني، حسيني، محمدي و مرادنيا همچنين در تذكري ديگر به رييس جمهور، دستور رسيدگي به علت عدم احتساب استان كردستان در فهرست استان‌هاي متضرر شده براثر خشكسالي.

***زماني نماينده كنگاور، صحنه و هرسين، فلاحت‌پيشه نماينده اسلام آباد غرب و دالاهو، شعباني نماينده سنندج ديواندره و كامياران به رييس جمهور، دستور پيگيري علل عدم اجراي قانون مديريت خدمات كشوري با توجه به انتظارات ايجاد شده در بين كارمندان دولت.

***نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير جهاد و كشاورزي، تضمين خريد شير دامداران شهرستان ورامين و متناسب نمودن قيمت شير و علوفه دام و لزوم پرداخت خسارات وارده بر اثر تگرگ سال 86 به كشاورزان شهرستان ورامين.

***فروزش نماينده زاهدان به وزير امور خارجه، رسيدگي به وضعيت اتباع ايراني دستگيرشده در آب‌هاي عمان توسط كشورهاي عمان و يمن.

***فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب و دالاهو به وزير نفت، پيگيري علل تاخير در اجراي طرح‌هاي گاز شهري و روستايي اسلام آباد غرب و دالاهو.

***خباز نماينده كاشمر، بردسكن و خليل آباد به وزير نفت، رسيدگي به افزايش بيش از حد مبلغ قبوض گاز با توجه به دوماه قطعي آن در منطقه.

***شهرزاد نماينده اصفهان به رييس جمهور، دستور رسيدگي به بلا تكليفي نظام بانكي در اعطاي تسهيلات اشتغال‌زا به علت ناهماهنگي وزراي عضو مجمع عمومي بانك‌ها و با بانك مركزي.

***فرهنگي نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به رييس جمهور،1- دستور رسيدگي به اوضاع آموزش و پرورش و تجديد نظر در بخشنامه‌هاي اخير كه باعث عدم پرداخت حقوق كاركنان، بلاتكليفي تعدادي از آنان و ايجاد مشكلات براي بازنشستگان ديگر است، 2- دستور بازنگري در فهرست استان‌هاي پر خطرخسارت ديده از خشكسالي و لحاظ نمودن استان آذربايجان شرقي در آن كه از قطب‌هاي مهم كشاورزي بوده و خسارت‌هاي سنگين متحمل شده‌اند.

***عليخاني نماينده قزوين و آبيك و البرز به رييس جمهور، دستور لحاظ كردن عنوان استان قزوين در رديف استان‌هاي بحران زده بر اثر بروز پديده خشكسالي و پايدار نمودن اعتبارات مورد نياز بخش كشاورزي استان و به وزير نيرو، لزوم برق رساني به روستاي ساربانچ بخش كوهين استان قزوين و به وزير جهاد كشاورزي، تخصيص اعتبار و تكميل طرح‌هاي نيمه كاره انتقال آب كشاورزي روستاهاي علي آباد اويرك.و كنگان بخش رودبار شهرستان استان قزوين، و همچنين رسيدگي عاجل به تصرف اراضي كشاورزي روستاي محموديان بخش بشاريات شهرستان آبيك استان قزوين توسط اداره امور اراضي قزوين و نيز رسيدگي به وضعيت مديريت منابع طبيعي شهرستان آبيك.

دكتر لاريجاني در پايان قرائت تذكرات كتبي اظهار كرد: ما شاالله به اين تذكرات كتبي نمايندگان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 اسفند 1387
باسلام ما کارگزارن وپیمانکاران مخابرات روستایی همچنان چم انتظاربیمه چند ساله درمخابرات هستیم از نمایندگان محترم ودلسوز که به فکر این قشر زحمتکش که عمر خود را با حقوق کم وبدون بیمه تلف کرده ایم تشکر میکنیم جمعی از کارگزاران وپیمانکاران بخش شهرستان اردل
حسيني 30 تير 1388
ازتمام نمايندگان سخت كوش وشجاع متشكر م به خاطر زحمات بيدريغ انها در اين زمينه بسيار مهم واساسي خداوند خير دنيوي واخروي به شما بدهد فقط ما تنها چيزي كه ميتوانيم انجام بدهيم همين دعاي خير ميباشد
هرمز نظری 17 شهريور 1388
اگر عدالتی هست چرادولت. بین نیروهای کارگزار مخابرات ونیروی حق التدریسی اموزش وپرورش تفاوت میگذارد درصورتی که شرایط کاری هردوقشر یکی است تاکی ما نیروهای کارگزار مخابرات منتظر دریافت حقوق ومخود باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.